Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2010 15:34 - Калина от Острова: Смешни са ми гангстерите от порода хамстери
Автор: ionincet0o0 Категория: Новини   
Прочетен: 1481 Коментари: 0 Гласове:
1



Калина стана известна като една от фаталните жени в риалитито Островът на изкушението, където участва по настояване на нейната приятелка Силвия Драгоева, която се прочу в Биг Брадър. В момента нахаканата пловдивчанка е редактор в седмичник и автор в еротично списание. През следващата година тя ще завърши образованието си по журналистика. Съвсем скоро красавицата отваря и модна агенция.


Калина, вярно ли е, че стартираш собствена модна агенция? 

Преди години работех като фотомодел в чужбина и мечтаех да имам своя  агенция. Късметлийка съм, че това вече е  реалност и много скоро ще се разбере повече по въпроса. В това начинание не съм сама. Логично е, това не е малка инвестиция.

Медиите те забъркаха в любовен роман с плевенския бизнесмен Цуни. Имах те ли наистина връзка?

Преди няколко месеца бях в  Плевен по работа. Не е тайна, че обичам шумните купони и нощният живот там ме грабна. Общи познати ми представиха  Цветелин, който от доста време  проявявал интерес към мен. Излизали сме в компания  няколко пъти, даже бях сред гостите на рождения му ден, заедно с  Елена Паришева  и Илиян.  До тук свършват нашите контакти, не мога да нося отговорност за всеки, който си измисля връзка с мен.

В момента обвързана ли си с друг мъж?

В момента съм щастливо обвързана със самата себе си.Радвам се на живота и младостта.Около мен винаги е имало желаещи , но малко от тях имат нужните качества за да ме впечетлят. 

Какво мислиш за днешните момичета, които на всяка цена искат да са известни?

За съжаление повечето от тях не мислят колко висока цена плащат, единствено и само за да огреят на корицата на някое евтино списание. Измислят си безумни скандали , без дори да се сетят, че някой  ден ще искат да станат майки и да създадат семейство. Готови са на всевъзможни глупости, за да впечатлят героя на деня. От цялата тази въртележка ми мирише единствено на скъп алкохол и нискокачествени  наркотици.

Има ли нещо вярно, че много мъже в България, се навъртат около популярни момичета, за да трупат известност на техен гръб?

Има такива мъже. Забъркват името си с актуална моделка или фолк певица, плащат луди пари на жълтите вестници за  три редови коментари и после се правят на ощипани. Може би идеята им е някоя старлетка да им върже. Лично на мен са ми ужасно смешни тези гангстери от порода хамстери.

Къде ще прекараш  лятото ?

Миналата година прекарах лятото на Слънчев бряг и се нагледах на всякакви карикатури. Тази година мисля да се насладя на партитата  в чужбина. В програмата си съм включила Сен Тропе, Амстердам, Ибиза и Барселона.



Тагове:   Калина,   острова,   порода,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ionincet0o0
Категория: Музика
Прочетен: 318879
Постинги: 140
Коментари: 139
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031